Monday, March 09, 2009

s.i.n.o.p.s.i.s. show @ gazebo UM

Show tanpa ANIP sekali lagi btol-btol menguji lagi kmampuan grup kitorang hari ni.huhu..taula..da besa berLIMA..arini berEMPAT..
juga tanpa pgiring setia kami yag xdtp dtg coz balik sabah haha..
tapi tu sdikit sbanyak menambahkan pgalaman kami lagi tuk lebih matang lagi mghadapi apa-apa situasi yang x-d-jgka huhu..
Hu..cta pasal show td mmg banyak pkara x dduga trjadi haha..
awal-awal psembahan da ada gangguan teknikal tapi xsampai tahap dewa lagi haha..
selang beberapa minit ha..da btmbah PARAH..smpaikan..
micropon pon xjelas..
monitor speaker
pon x idup
audio kejap bsaq kejap kciq

huhu........................................................
apapun kmi da cuba wat tbek
bro2 tknisyen pon mgkin da cuba shabis baik..
but ALHAMDULILLAH
komen yang kami terima pon msih positif
coz audiens kebykan mengerti prob arituh byk bpunca dr masalah tknikal..hu..
yng BANAR-BANAR mguji pgalaman kami hehe
..TANX jugak banyak2 to audiens
coz very SUPPOTIVE td haha..
n respek n byk2 TIMA KASSSE
la kpd phak pgnjur coz sdi jemput kmi
di majlis sambutan kelahiran NABI MUHAMMAD S.A.WShow tetap LAYAN......hehe

ha..ni beberapa pic yg sempat di capt. hehe..

ha..mamat ensem dorang tu mrangkap BODYGUARD kami..hihi
p/s : jangan marahhh ya mana
ger hihi..
______________________________________

ha..ni la mamat2 yang salu 'JAGA' kami hehe..babyface kan?haha..

aksi xbley blah haha..
c anip* xda bah
..

p/s: ada PALAPES



eh ada lagi hehe..
calon-calon AF8 ni hehe..
:)

+ Rakaman show DAH upload dlm Utube hehe..
1.Kisah Cinta
2. Hidup Hanya Sementara


8 comments:

  1. aduina pacah jua gmbr ak n ros tu..hahaha

    ReplyDelete
  2. time aku teda plak kmu begambar bida2 a..

    ReplyDelete
  3. kamera tu ba bikin pacah muka mu hanz..ko p pijak2 jak kamera murah tu..jgn kasi can..hahaha

    ReplyDelete
  4. uik..
    org yg amek pic ni ptt dipijak secara berjemaah haha
    sapa stuju?
    hahaha

    ReplyDelete
  5. aik..bukan ko yg ambik ka?
    na..apa lg kawan2..pijak dia...
    seraaaaaaaannnggg...
    haha...

    ReplyDelete
  6. alamak
    salah box haha...
    eh batu api ko ya
    ko ni ptt dbakar trus haha

    ReplyDelete