Thursday, March 26, 2009

"jangan risaukan aku.."

Melihat dunia Palestin yang masih berduka sekarang
aku terpanggil untuk menggubah sejibik lagu yang menceritakan serba sedikit rintihan anak-anak palestin..
hu..lama suda mau bwat lagu dedikasi utk Palestin ni, tapi ndak tbuat2..alhamdulillah idea datang malam ni hehe..
Thanks Allah.
.Harap dapat dihayati sa
ma2.


"JANGAN RISAUKAN AKU" (rintihan anak Palestin)

sampai bila
aku kan begini
melalui hari yang tak pasti
abah 'tlah pergi bertemu Illahi
terbaring
syahid tak siapa peduli

ku mencari mana ummi
izinkan ku menurut jejak abi

ku harap ummi akan merestui
perjuanganku kerana Illahi

jangan risaukan aku

kerna ku 'kan kembali

kan ku balut
luka darahmu yang masih mengalir
andai takdirku pergi, jangan
ummi tangisi
kerna kita kan bertemu lagi
di akhirat bersama abi





Huhu..syukur alhamdulilah..
kita masih diberikan kedamaian dan kita harap supaya Tuhan terus anugrakna kita nikmay ne..
Insya Allah..lagu ni akan dimuatkan dalam projek kami nanti..
skg masih dalam proses bincang-bincang dengan Sifu kami hehe..
Assemen yang belambak pon jadi sebab keterlewatan proses rakam-merakam hehe
hurm..
nway..study kna diutamakan dlu..kankan :)
.Doakan semua berjalan lancar.. Amin


1 comment: