Friday, April 03, 2009

sinopsis show @ malam amal


malam semalam 020409
ALHAMDULILLAH
kami telah 'myumbgkn' dikiiiit suara yang masih diberikan oleh Tuhan utk program

"MALAM AMAL KAU BEDIL KEKASIHKU GAZA"

anjuran:
Fakulti Media UM
dengan kerjasama
ASTRO AWANI
__________________

nway..tq coz sudi jemput Fh tuk sama2 meriahkan mjlis malam tuh..
insya ALlah, ada rezki leh jmput lagi hehe
BUT
FH berasa sedikit kecewa dengan pengurusan majlis.hurm.
TAPI
Mungkin phak pgnjur dah cuba utk try da best.
yala..kita hnya merncang tapi Tuhan yang menentukan huhu..
nway, syabas dari kami coz bjaya mgjurkan program amal utk gaza
kami kum Fh pun da try yg sehabis bek mlm tuh
harap pndgar pada malam tuh trhibur jugak w/pun tdpat 'prob sampingan' spnjg show tu huhu
hrp2 msg lagu yg disampaikan tu pun dpt ddgar n dhayati bersama
BAL = TAPI ( IN ARABIC )
sebagai pgubah lagu
Jangan.Risaukan.Aku
yang pertama kalinya kmi nynyikan malam tuh
rasa sdkitttttttt kcewa dgn prob teknikal malm tuh..huhu
xpala..dah berlalu..YALA,tpi ni kna amek pgjran agar ksilapan sama x berulang2 lg huhu
untuk lagu 1st
hidup.hanya.sementara
alhamdulillah, kmi mndapat respon positif
w/pun tahap kpuasan tak mencapai tahap yang kmi btol2 inginkn hehe
sapa2 yg nk tgok show tertunda leh tgok kat astro awani kowt
tpi ktorg pon xpasti bila wktu siarannya hehe
insya ALlah kmi akan uplod kt utube utk tonotn bsama hehe. : antara pic yang sempat di capt
p/s : nasi lemak sapa tuh?


: imej baru hehe
yeah yeah!!

5 comments:

  1. link tuk show malm tuh
    http://www.youtube.com/watch?v=PRhn55UpYv4&feature=channel_page

    ReplyDelete
  2. cba kmu show pki cm tu..
    msti siuk..hahaha
    jihad!takbir.....

    ReplyDelete
  3. waa..bidak nya gmbar ku..ilang la peminat ku ni..
    hehe

    ReplyDelete
  4. camana la mo menyanyi kalo pakai gtu..
    talur juak c paran ni..
    hhahahahah

    ReplyDelete